Způsob doručení a vratky

  • Po dokončení objednávky, vyplnění kontaktních a doručovacích údajů a jejím odeslání, je Vaše objednávka přijata do systému.
  • Obdržíte e-mail nebo SMS s informací o přijetí vaší objednávky
  • Až je Vaše objednávka je připravena k expedici, obdržíte e-mail nebo sms s informací, že Vaše objednávka je vyřízena.
  • Den předem i v den doručení zásilky obdržíte SMS od našeho přepravního partnera. V případě že přepravní partner nabízí službu sledování zásilky, obdržíte veškeré potřebné informace pro možnost sledování. V případě požadované změny doručení: místa, času, nás neprodleně informujte na tel.: +420 603 509 475
  • V den doručení obdržíte SMS s upřesněním hodinového intervalu, kdy mate kurýra čekat.
  • Doručení probíhá 1-5  pracovních dnů od odeslání zboží.
  • Přepravní partner doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 9 do 18 hodin. Pokud příjemce nebude 2x zastižen, bude telefonicky kontaktován kurýrem pro domluvení vhodného termínu doručení. Osobní vyzvednutí je možné po telefonické dohodě.
  • Vždy dbáme na maximálně kvalitní zabalení objednaného zboží.